O L Y M P I A C O S   1 9 2 5
O L Y M P I A C O S   1 9 2 5
Αντίο με ψηλά το κεφάλι…

Αντίο με ψηλά το κεφάλι…

Η ομάδα Νέων του Ολυμπιακού ηττήθηκε με 5-4 στα πέναλτι (1-1) από την Σαχτάρ στο Κίεβο και δεν συνεχίζει στους "8" του UEFA Youth League. 

Στην παγωμένη πρωτεύουσα της Ουκρανίας, το Κίεβο, ολοκληρώθηκε το φετινό ταξίδι της ομάδας Νέων του Ολυμπιακού στο UEFA Youth League. Οι «ερυθρόλευκοι» μετά από επτά παιχνίδια αποχαιρέτησαν τη διοργάνωση χωρίς να πάρουν το εισιτήριο για τους «8» στον αγώνα της Καθαράς Δευτέρας με την Σαχτάρ Ντόνετσκ. Ο Ολυμπιακός ήταν καλύτερος σ’ όλη την διάρκεια του αγώνα με τους Ουκρανούς για την φάση των «16» που διεξήχθη στο στάδιο “Μπανίκοβ” όμως αδικήθηκε από τον διαιτητή (Antris Treimanis) και δεν προκρίθηκε.
 
Η ομάδα μας άνοιξε μόλις στο 11’ το σκορ όταν μετά από κάθετη πάσα του Γιάννη Λάτσι ο αρχηγός Νίκος Βέργος με πλασέ έστειλε την μπάλα στα δίχτυα! Οι «ερυθρόλευκοι» πίεσαν πολύ τους Ουκρανούς και στο 18’ πάλι από καλή θέση χάνει άλλη μια ευκαιρία για να πετύχει γκολ αλλά η μπάλα καταλήγει άουτ. Στο 20’ μετά από εκτέλεση κόρνερ ο Κώστας Τσιμίκας σεντράρει από τα αριστερά, ο Βέργος πιάνει την κεφαλιά αλλά η μπάλα καταλήγει άουτ. Ο Ολυμπιακός συνεχίζει να πιέζει αλλά στο 26’ ο διαιτητής δίνει πέναλτι στην Σαχτάρ. Σε μια ανύποπτη φάση η μπάλα μετά από σουτ παίκτη της Σαχτάρ πηγαίνει στον ώμο του Μανώλη Σάλιακα, ο διαιτητής καταλογίζει πέναλτι και ο Βαχιμπεράτζε ισοφαρίζει σε 1-1.
 
Στο 2ο ημίχρονο ο Ολυμπιακός είχε ευκαιρία να προηγηθεί με τον Γιώργο Μανθάτη αλλά το σουτ του από τα δεξιά καταλήγει στην εξωτερική πλευρά των δικτύων. Οι Ουκρανοί πιέζουν αλλά ο Μιχάλης Ηλιάδης αποκρούει τις επιθέσεις τους. Στο 88’ απευθείας εκτέλεση φάουλ από τον Μανώλη Σάλιακα αλλά η μπάλα καταλήγει άουτ. Στις καθυστερήσεις του αγώνα οι Ουκρανοί επιτίθονται με τον Ζουμπκόφ ο οποίος σουτάρει δυνατά μέσα από την μεγάλη περιοχή αλλά ο Ηλιάδης κρατάει το 1-1 και στέλνει τον αγώνα στα πέναλτι. Στη… ρώσικη ρουλέτα κερδίζουν οι Ουκρανοί με 5-4 με τον Κιούντρικ ν’ αποκρούει τα πέναλτι των Ιγνατίδη, Τόλι.
 
Ο Ολυμπιακός μ’ αυτό τον αγώνα ολοκλήρωσε μια σπουδαία πορεία στο Youth League έχοντας σε 7 αγώνες, 4 νίκες, 2 ήττες και 1 ισοπαλία. Η ομάδα του Βασίλη Βούζα κέρδισε στη φάση των ομίλων εκτός έδρας την Ατλέτικο Μαδρίτης, την Γιουβέντους και την Μάλμε αλλά και εντός τους Σουηδούς και έδειξε πως έχει σπουδαίο μέλλον. Πρώτος σκόρερ της ομάδας μας στη φετινή διοργάνωση ήταν ο Νίκος Βέργος ο οποίος αγωνίστηκε σε 6 ματς και σκόραρε 5 φορές. Ο Ολυμπιακός στο… ταξίδι του στη διοργάνωση χρησιμοποίησε παίκτες γεννημένους το 1996, το 1997 και το 1998 και όλοι τους αποκόμισαν σπουδαίες εμπειρίες.
 
Η διαδικασία των πέναλτι: 0-1 Βέργος, 1-1 Ζουμπκόφ, 1-2 Βατουσιάδης, 2-2 Μπόριατσουκ, 2-3 Σάλιακας, 3-3 Στάντερ, 3-4 Λάτσι, 4-4 Κοβαλένκο, 4-4 Ιγνατίδης, 4-4 Βαχιμπεράτζε, 4-4 Τόλι, 5-4 Αρεντάρουκ.
 
Οι συνθέσεις των ομάδων:
 
ΣΑΧΤΑΡ ΝΤΟΝΕΤΣΚ: Κιούντρικ, Κιούριουκχάντσεφ, Σαχούτκιν, Ματβιγιένκο, Κουκσένκο, Βαχιμπεράτζε, Στάντερ, Αρεντάρουκ, Κοβαλένκο, Χλαντσένκο (76’ Μπόριατσουκ).
 
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ: Ηλιάδης, Σάλιακας, Τσιμίκας, Βατουσιάδης, Τόλι, Ανδρούτσος, Μεγαρίτης, Λάτσι, Μανθάτης (76’ Ιγνατίδης), Γαρεφαλάκης (62’ Καραχάλιος), Βέργος.
 
ΔΗΛΩΣΕΙΣ
 
Παύλου: “Δεν κερδίζει πάντα ο καλύτερος”
 
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της “ΘΡΥΛΟΣ ΑΕ” κ. Γιώργος Παύλου σε δηλώσεις του μετά από το τέλος του αγώνα στάθηκε στην απόφαση του διαιτητή να καταλογίσει πέναλτι στην Σαχτάρ ενώ έδωσε συγχαρητήρια στους παίκτες του Ολυμπιακού: “Στο ποδόσφαιρο δεν κερδίζει πάντα ο καλύτερος. Ο Ολυμπιακός ηταν καλύτερος σ’ όλο το παιχνίδι αλλά δεν κέρδισε. Ο διαιτητής έδωσε πέναλτι στην Σαχτάρ που δεν ήταν και έτσι μας ισοφάρισε. Μπράβο στα παιδιά, στους προπονητές τους και στα στελέχη της Ακαδημίας για την πολύ καλή δουλειά. Προχωρήσαμε ένα βήμα πιο μακριά αλλά θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε στη διοργάνωση. Σκληρή δουλειά και το κεφάλι κάτω. Η Ακαδημία του Ολυμπιακού κάθε χρόνο θα είναι και πιο δυνατή”.
 
Βούζας: “Μας μένει η πικρία”
 
Ο τεχνικός της ομάδας του Ολυμπιακού κ. Βασίλης Βούζας τόνισε από την πλευρά του: “Ο Ολυμπιακός ήταν καλύτερος στον αγώνα. Εισήλθαμε πολύ δυνατά στο ματς, πετύχαμε γρήγορα γκολ και είχαμε ευκαιρίες να βάλουμε και άλλα τέρματα. Δυστυχώς ισοφαριστήκαμε από ένα πέναλτι που δεν ήταν. Παρόλα αυτά πιέσαμε και κάναμε και άλλες ευκαιρίες. Περίμενα πιο δυνατή την Σαχτάρ. Η αλήθεια είναι πως τους πιέσαμε πολύ και τους κλείσαμε τους διαδρόμους. Μπράβο στα παιδιά για την εμφάνιση τους. Από τύχη δεν είναι στους “8” της Ευρώπης. Η πορεία μας ήταν πάρα πολύ καλή αν και στόχος μας δεν ήταν το Youth League στην αρχή της χρονιάς. Στόχος μας είναι η κατάκτηση του Πρωταθλήματος και η βελτίωση των ποδοσφαιριστών μέσα από δύσκολα παιχνίδια. Στην πορεία της διοργάνωσης, μετά από τις πολύ καλές εμφανίσεις, τα παιδιά πίστεψαν περισσότερο στους εαυτούς τους και μπορώ να πω πως κάναμε την υπέρβαση”.
if($photolist) { ?>
ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER Όλα τα τελευταία νέα της ομάδας μας στο e-mail σας Επιθυμώ να λαμβάνω ενημερώσεις σχετικά με τα νέα του Συλλόγου, διαγωνισμούς, νέα προϊόντα και υπηρεσίες, τη διάθεση εισιτηρίων και τις προσφορές των επίσημων χορηγών και συνεργατών της ΠΑΕ Ολυμπιακός και έχω διαβάσει και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies και σε ορισμένες περιπτώσεις cookies τρίτων μερών για σκοπούς μάρκετινγκ και για την παροχή βελτιωμένων υπηρεσιών σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας. Κάνοντας κλικ στο OK ή συνεχίζοντας την περιήγησή σας στον ιστότοπό μας, αποδέχεστε την χρήση cookies σύμφωνα με τη σχετική πολιτική μας. Δείτε την πολιτική μας για τα cookies κάνοντας κλικ εδώ.
OK